Next stop monkey clock

Pictures from the beautiful northern England. Skämt åsido, här är en handfull bilder från min resa. Bortse från den dåligabildkvaliten, jag kan inte hjälpa't.


Woxan på flyget, vi skrev en ungdomsnovell.


Antisocial behaviour.


Fisk-Frisk.


Kort på Rebecka som knäpper kort utanför vandrarhemmet

 
Lina skadade visar upp sitt skadade finger. Killen i receptionen som delade ut plåster såg ut som jamie oliver, fast lite smalare och sötare. Jag ba"Can you cook me something?"*flirty-eyes*


Måndag kväll. Gruppmys på kyrkogård.


Leonas och veronikas säng belonged to lionel richie. Han syntes dock inte till. Det var synd


Medelålders par som kysstes passionerat(äckelhånglade) utanför nationalmuséet. De höll på i minst tio minuter, utan paus. Sånt där håller man innanför hemmets fyra väggar säger jag. Med stängda dörrar. Helst med lyset släckt.
Kinden och håret tillhör Woxi som fick stå och posa så vi kunde låtsas att det var henne vi fotade och inte göra cosy couple obekväma.


Monumentet. Det var fint. Och högt, alldeles för högt för att få plats på bild

 
FÅGL!


Leona var fågl!

När vi var på väg till bion, som vi dock inte besökte då det inte var några bra filmer på g, hittade vi tre favvostälen.
Först var det Saphire. Lägg märke till brösten på siluetten längst till vänster.


...sen var det Bottoms Up.


Och när man hade tittat klart kunde man gå en våning upp;

Ambassador "Sauna" Leisure Ltd.

Så, ovan är alltså bilder från måndag kväll och tisdag. Resten kommer imorgon. Om jag inte glömmer mig.

Har förövrigt just sett the Shining. Jag är lite rädd nu. Önskar jag hade ett väldigt litet rum med jättemånga kuddar att sova i. Det blir mindre läskigt om det är mindre yta, det finns det statisitk på.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0