Snot

Jag sa åt Lisa att ringa mig när hon slutat jobba, sen glömde jag mobilen i jackan och svarade inte när hon ringde. Gulle mig.

Förövrigt är jag lite bitter för att min blogg har typ elva besökare om dagen och får typ tre kommentarer i månaden medan bloggar där det skrivs om "mode" (vad bloggerskan i fråga köpt för tröja på gina) och vad de åt till lunch(sallad minus bröd och dressing) får flera hundra läsare. Jag vill också ha flera hundra läsare. Och kommentarer. Ge mig kommentarer!

Om det hjälper kan jag skriva vad jag åt till lunch; törr fisk med en skum morotsås som jag i brist på annat kallade menslik. Till detta drack jag två glas mellanmjölk. Till kvällsmat tänkte jag koka havregrynsgröt och bre någon limpmacka. Känns det glamoröst?


Kommentarer
Postat av: Komenteraren

Kommentar

2009-10-06 @ 18:39:47
Postat av: Anonym

HAHA, I´m am your biggest fan! Love Lisa

2009-10-06 @ 18:54:13
Postat av: Nina

Du sa åt mig o ringa o du svarade inte.

Bra tjej...

2009-10-06 @ 21:11:58
URL: http://emilinas.blogg.se/
Postat av: sara

kommenteraren: Tack:)



Lisa: I KNOW! pöss



Nina: Men asså, när du ringde försökte jag svara. Jättelänge. Det är faktiskt inte mitt fel när tekniken sviker.

2009-10-06 @ 22:32:25
URL: http://chav.blogg.se/
Postat av: Johanna

MUMS!

2009-10-07 @ 08:59:09
URL: http://marriedtothesea.blogg.se/
Postat av: Nina

Du e förlåten, nästan...

13.43 I'll bee there! När kommer du till Blge? Slutar 11.45 Imon, tummen upp

2009-10-07 @ 12:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0