The trend is...

Ikväll är jag ensam hemma med djur. Skulle vart barnvakt åt lillebror, men han valde bort mig och bestämde sig att sova över hos en kompis istället. Så nu sitter jag här, ensam med en ramlösa citrus och funderar på vad jag ska roa mig med denna kväll. Det blir väl svt play som vanligt. Och så ska jag dela med mig av två musikvideor som jag gillar. Bägge sportar årets trend - inga byxor(den ena mer än den andra) och de har fantastiska danssteg. 

Först ut är Linda Sundblads "To all my girls"

Den här videon är så fab! Det är nittiotal, det är halvnaket och när det liksom dansas in sådär fint från sidan som det görs vid tillexempel 0.34 då blir det fulländat. Och så slutet sen. Slutet! Hon står i en tröja med rattar på bröstet(vill ha!!) och schamponerar in håret med en naken svart kille brevid sig. Jag vill tänka att det har något att göra med att afrikanska män har varit för frånskilda, ensamma medelålders kvinnor vad thailändska kvinnor är för ensamma medelålders män. Kommer ihåg att jag vid allt för späd ålder lyckades se en dokumentär om fenomenet västerländska kvinnor som åker till afrika för att hämta en man. Det pratades om de "afrikanska männens enorma könsorgan"(inte nödvändigtvis sagt med just de orden). Jag sju år ba (O_O)

Nästa video jag ville visa hittar jag inte på riktigt. Jag kan lägga till ett klipp, men jag vill egentligen att ni tittar på det här http://www.youtube.com/watch?v=xt1jhoP4Btg det är den officiella videon som de sett till att man inte kan lägga in på bloggar och sånt. Girigbukar är vad de är.
Låten är i alla fall she wolf med shakira och här kommer sången med typ porriga klipp ur videon(ni måste kolla på den riktiga videon! Det här är bara ett substitut).

Älskar det. I buren ba *bresar i hudfärgad body* Och den där svarta kreationen hon har. Jag finner inte ord. Ni vet att de brukar säga att en skönhet klär i allt. Uppenbarligen är det en lögn, för det där svarta overålen med hål i skulle inte ens Beyonce kunna bära upp.
Tänk och få vara med på inspelningen till det där. Vill så gärna veta mer om koreografen. Vem är han?(jag tänker mig att det var en han. Det är alltid män) Hur tänkte han? Vad rör sig i hans huvud? Vad sa han under inspelningen? 
Slutet är riktigt fint i den här också. Med det våfflade håret och skönhetstävlingsleendet ser hon ut som en tolvåring som tuffat till sig inför mellanstadiediscot. 

Förresten, nästa inlägg kommer bli mitt tvåhundrade. Det måste uppmärksammas på något vis.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0