back in the game(eller ja, i bollnäs i alla fall)

Mobilen jag har nu är lite fantastisk när det kommer till t9-funktionen. Den kan väldigt få normala ord i jämförelse till hur många konstiga ord den kan. Man tänker skriva något vanigt och den ba Skutskärträsk, eller nåt liknande. Idag skulle jag skriva fail(räknade iof inte med att den kan engelska) och första alternativet som kom upp var fågl. Är det ens ett ord? Orkade inte ändra så det fick stå kvar. Jag tror budskapet gick fram ändå.
Nu ligger jag ihopkurad i min soffa med femhundra (sju) doftljus tända, mest för att gömma löklukten som slog mot mig när jag öppnade lägenhetsdörren.   



En fågl. Jag tyckte den vär söt, för den ser snäll på gränsen till efterbliven ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0