Innovator

Det var vad jag blev på bbc science and natures personlighetstest. Not sure...

När jag skriver saker till skolan händer det något konstigt. Jag börjar använda ord som "således", "fortskrider" och "plågoandar"(alla tre exempel från min extended essey). Det resulterar inte bara i att jag känner mig som en kulturtant med vänsterambitioner, det gör också att varje gång jag ska läsa en bit av det jag just skrivit måste jag använda min pilsnerfilmsröst. Ni vet, sån dialekt människor på film och tv hade i början av förra seklet.


Kunde inte hitta ett klipp som inte var sång, men ungeför såhär då.
30-talet var en fin tid, då kunde män både charma damer och servera kaffe. Samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0