jaah?

Har strandat i min soffa igen. Egentligen skulle jag vilja hälsa på någon men jag vet inte om jag orkar resa mig upp. Jag gick emot mitt godislöfte och köpte ett hekto lösgodis på ica förut, inte bra. Kommer ihåg när ala hade godislöften. Typ är inte godis på ett år så får du 1000 kr. Eller var det femhundra? Det har jag glömt, men jag vet i alla fall att i mitt kontrakt stod det att jag fick äta chips, kakor, popcorn och till och med godis, men det sitnämnda var bara om jag var på kalas. Det är möjligt att jag aldrig, varken före eller efter det året, ätit så mycket kakor och chips som jag gjorde under det året.
Nu ska jag banne mig pallra mig upp och ut ur lägenheten för att se om någon är hemma. Här kan jag inte ligga, det är ju inte ens något bra på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0