King Herod's song

Så catchy sång. *steppar runt i vardagsrummet*

Okej, träningen gick ganska bra. Jag lever. Ett klart plus. Fast när jag klantade mig ganska mycket, jag kunde inte komma ihåg alla kombinationer eller vilken sida av kroppen jag skulle använda till sparkar och slag. Dessutom vart det litte jobbigt när jag insåg att jag inte kan göra ens en srmhävning. Det går inte, helt omöjligt. Jag skulle nog inte kunna göra armhävningar ens om mitt liv hängde på det. Ganska sorligt när man tänker på det... Ja, sen höll ju jocke på och slog av mina naglar hela tiden. Det resulterade i det här ganska förvirrade(för mig) samtalet efteråt.

Jocke: Och Sara höll ju bara på att pilla på sina naglar hela tiden
Erik och Joel: Höhö*skrattar som killar gör när de tycker man gjort någon löjlig tjejgrej*
Jag: Va?! samtidigt som jag tänker "sa han pillade på behagen? för det gjorde jag ju inte alls. Eller? Gjorde jag det? När gjorde jag det. Hjälp! Eller oj, naglarna kanske det var, ja naglarna ja."
Jag igen: Haha, ja men du höll ju på att slå av dem hela tiden, gjorde ju ont ju!*pratar om naglarna nu**skrattar men är egentligen lite sur...*
Fast nerå, jag var inte sur. Dom höll, jag bara trodde att de gick sönder. Dessutom är dom ganska fula nu så det hade inte varit världens undergång om de verkligen hade gått av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0