Målar du?

Idag skulle jag, Leona och Veronika följa med Woxi ner till fordon/industri-huset. Okänd mark alltså. Vi var lite rädda, vet inte riktigt för vad...kanske att någon skulle se oss, känna på lukten att vi inte hade något där att göra och således jaga ut oss därifrån med högafflar och facklor. Eller? Nej, inte riktigt så men lite nervöst var det. Allt gick dock bra, förutom att vi inte fick tag i det vi letade efter, vilket var plåt, eftersom det var så gott som folktomt där nere och vi inte kunde få tag på personen som ansvarade för plåten.
Helt tomt var det inte, i andra sidan av korridoren stod det ett gäng killar som när de fick syn på oss utbrast; "Kolla! Tjejer!" 

Hatar förövrigt när människor med serviceyrken(betjänter) är otrevliga. Jag som kund betalar deras lön. De ska hjälpa mig med det jag behöver och de ska gilla det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0