Puss

Sådär ja, nu har vi tittat på "Shrooms". Den var nästan lika bra som jag väntat mig. Monstren var en wild kid som åt hjärnor och en elak munk som Johanna valda att kalla "dem häxan". Fab. Jag sa någon gång mitt i att det säkert var den störiga blonda präktohaggan som var dem häxan egentligen. I might or might not have been right.

Undrar inte ni också hur de som är produktutvecklare på Jamba och dylika företag är funtade. Måste man vara socialt oanpassad och mentalt efterbliven för att få jobba där eller kommer det med tiden? Såg just en reklamsnutt för den nya ringsignalen "chefen fiser". Dog lite inombords och tappade tron på mänskligheten. Ska fösöka döva smärtan med något att äta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0