Som en studie i effektivitet.

Så har min dag varit. Jag köpt present till Kristin som fyllde 18 i tisdags, jag har tvättat(vilket var en äventyr i sig, älskar att mangla!), jag har pluggat matte och kemi OCH ändå hunnit titta på allmänbildande program på svt. Att min skoldag var ungefär en timme låg kan ha något med saken att göra. jag tror torsdagar är min nya favoritdag.

Ahjustja, när jag tittade på skräckministeriet på tvåan förut så var det en tant med som hade det mest interssanta utseende någonsin. Hon såg liksom ut som 20-tal/tim-burton-film/edgar allan poe/spökhistoria-man-hörde-på-ridläger-när-man-var-10. Fattar ni vad jag menar? Jag blev i vilket fall helt facinerad och har suttit sen dess och fösökt hitta bilder på henne. Kändes lite hopplöst tills för två minuter sen när jag kom på vem det var. Det var ju Joyce Carol Oates, författaren. 

Ungefär såhär såg hon ut i intervjun jag såg


Allvarligt, tycker hon ser så sjukt cool ut. Jag måste nog skriva beundrarbrev till henne nu.


Kommentarer
Postat av: V

Ser typ ut som spökena som är hos mig runt midnatt!

2009-09-09 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0