hej

Idag har jag fest med film och godis hemma hos Woxi i Killerforce. Just nu är hon duktig och pluggar matte medan jag spelar fransk musik och stör. Senare ska vi titta på en skräckfilm som heter "Shrooms". Den hade fått asdålig kritik så jag förväntar mig inget mindre än en orgie i fejkblod, styckningar och uselhet i stil med "creep"(en fantastiskt dålig film jag såg i åttan som handlade om ett missfoster som lekte läkare, med inriktning på aborter, i londons tunnelbanor.) Egentligen ville jag se the shining, men vi kunde inte riktigt komma överens. Hoppas i alla fall på att det ska bli lika kul som när vi såg "cube" förra året. Cube som för övrig är en riktigt bra film. Karaktärerna består av: En militär, en autistik kille med savantegenskaper, En man som i slutet förvandlas till angry dude och en vek kvinna. Kan ha varit fler, men om det var det har jag glömt dom. I vilket fall så är det ju som upplagt för succé. Kan ju vem som helst förstå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0