seg

Jag vill titta på film, eller någon dålig amerikansk reality show(Biggest Loser, det får mig alltid att gråta, på ett bra sätt såklart.) Men det går inte, för jag har skjutit upp alla läxor till sista minuten. Uh!
Igår var jag på fest med Virre någonstans utanför gävle, det var trevligt. Älskar när Virre får sig lite under västen och ska uppträda. Har det på film.                                                                                                                Jag fick även veta att det skulle vara en ryss där, ba YEAH! Tänkte mig vladimir den ryska arbetaren med isblå blick, gråklädd och med ett allvarsamt utseende efter de svårigheter han mött under sitt hårda liv i postkommunistiska ryssland. Han skulle vara världsvan och veta hur man för sig och jesus vilken bra tantsnusk-roman jag skulle kunna göra det här till. Transsibirian love skulle den heta. Anyways så var det ingen Vladimir som dök upp, inte ens någon Ivan Ukhov(ni vet höjdhopparen som var full på OS och ser ut som om han just flugit in från 70-talet) Nej, det var en liten supermario med moppemusch och ingen hals. Han bröt inte ens på ryska. Kan ni förstå att jag blev lite besviken.                                                                                             Idag fick vi skjuts från stället vi var till Ockelbo, i en bil som tillverkades strax efter världskriget. Det första alltså. Det var spännande, den höll ihop så länge vi åkte med i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Virre

Men du hittade ju en fin lejonkung! (A)

2009-09-08 @ 18:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0