festy

Igår hade jag bildexamination. Det gick bra, tror jag. Man vet ju aldrig, men jag fick vettiga saker sagt och examinatorn var snäll och verkade veta väldigt mycket om konst, vilket är en fördel som bildlärare/examinator. Min framtidsdröm om att bli kulturtant väcktes till liv igen. Tänk så mysigt, bara insupa konst och litteratur hela dagarna och dessutom få betalt för't. Yrke: kulturtant. Familj: tre katter och särbon Tor-Björn(tänk bert-karaktären). He he he.
På kvällen gick vi på tranan. Åt och drack och dansade och sånt där. Typ gick på toa. Satt i en fotölj och dög.
Ikväll är det fest igen, ett tag(igårkväll) var jag jättepepp men det gick lite över. Så då tänkte jag att jag skulle gå ditt och kolla läget i mysdress, tänkte att det kunde bli rätt nice. Men någon vill mig illa, tydligen är det dress code "DRESSSSS UP PEEOOOPLEEEE!!!" Maah. Vart är partyburkan när man behöver den? 

Har dragit på mig två blöta tröjer och batikbyxera, nu far vi!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0