furt

Råkade somna i typ en och en halv timme förut(missade 40 min av jockes kalas bara för det, jävla oflyt hela tiden) och är lite för pigg nu istället. Yay.

Det låter som m någon försöker komma in genom balkongdörren. Har lite för vild fantasi nu igen, det går i perioder. Jag kan till exempel inte gå över vägar utan att för min inre blick se mig själv bli påkörd av en bil och liksom rulla över huven. Inte så att jag är rädd för att gå över vägar, tänker bara att risken finns. För det det gör den ju.

Nej vet ni vad. Duscha, borsta tänderna, sova. Låter väl fint!

En väldigt god blåbärsaka jag åt en gång på en strand i Lingbo.
Jag minns både den och dagen då den åts med värme. Gillar även fettfläcken på
kameralinsen som suddar till mitten. Åh, vad jag längtar till sommaren!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0