Allt vitt bröd får mig att jäsa över kanten

Är det patetiskt om man blir glad när en rätt så full, och rätt så ful, norrman säger att man är den sötaste svensk han någonsin sett. Alltså, säg inget. Jag vet redan svaret.
Såatteh, tja fuckers. Snart ska jag på min andra dag av min sista vecka på macken. -Macken, er inte det som en smörgås? -Nej, du menar macka. Mhm, att jag gör. Med billig nutellakopia för nio kronor på. Gissa varför jag har ett gem i knapphålet på mina jobbyxor. Fin nödlösning lardvard. Egentligen har jag inget att säga men jag hatar när statistiken droppar så lets just put somfin out there. Vet inte riktigt vad som hänt på riktigt och vad jag drömt längre. Är det för att jag sover för mycket eller har jag bara tappat det helt nu?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0