Alltså

Steg ett i operation äta paprika var inte ens hälften så svårt som jag trodde det skulle vara. et visar sig att på ostmacka så är paprika helt okej gott. Inte det bästa jag ätit men rätt så bra liksom. Här har jag gått runt och trott att paprika är äckligare än kräk bara för att det luktar illa och jag tyckte så när jag var liten och så smakar det helt ok. Lite av ett antiklimax. Fast det är ju bra. Mycket vitaminer i paprika, och det är bra nu när jag är på min journey towards perfect skin and happiness.

Anywaaays, inatt har jag mitt sista pass på macken. Hoppas att det inte är så många fulla, rika, medelålders män som festar på oljemässan. Är det nåt jag inte riktigt orkar så är det fulla, rika, medelålders män. Ba ragglar in i sina finkostymer och skriker om pölser. Eller så är de från england och typ "can I have a hot dog please madame" "hot dog..." "madame" "thank you madame" "bye madame" Jag ba......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0