lördag

Jocke jobbar hela dagen och kvällen/natten. Jag jobbar inte. Undra om det är nåt bra på tv...
Förresten så klippte jag mig ju här om dagen. Det blev rätt så bra, det vart liksom ganska snyggt till och med fast frisören plattade håret på mig. Jag brukar hata när mitt hår är platt, typ ser ut som en lapp på huvet. Inte den här gången dock och det är ju bra.



Nu ska jag gå ut och finpromenera i solen som för en gångs skull är framme. Heja Stavanger. Får ta med mig en bok och sätta mig och läsa med en kopp te på nåt café, som i en film. Ehehehe offer. Ikväll ska jag äta upp de kakor som blev kvar sen igår. Lite av en personlig seger att jag inte åt upp hela paketet på en kväll. Heja mig. Heja mig ännu mer för jag har fått ett nytt jobb(på samma ställe som jocke jobbar) och sagt upp mig från bensinstationen. Bara typ sju arbetsdagar som jag behöver våndas över gammla skrivare och hata på hamburgergrillen helt i min ensamhet.  På det nya stället finns det folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ju bra ju. Fast du inte sparade ut det som jag sa.

2010-08-14 @ 23:02:52
Postat av: sara

jag gissar att det är mamma som är anonym och säger tack. Jag sa ju att jag är vuxen nog att bestämma frisyr själv nu.

2010-08-15 @ 02:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0