Orka då.

 1a) Snåla människor, är inte det typ det mest ocharmiga man kan tänka sig. Och jo, det är väl så att det är genom att vara snål("ekonomisk") som man blir rik, men hur jävla värt är det? Hålla på och sura över småslantar hit och dit. #vårangamlabovärd.
 1b) Om man skickar ett mail och frågar när det är okej att man kommer förbi och hämtar möbler, kan det inte då vara så att man förväntas kolla om man fått svar och inte dyka upp helt plötsligt klockan nio på morgonen och storma in. Man kan ju även tänka sig att se till att kanske ha lite bärhjälp med sig och inte förvänta sig att vi ska släppa allt vi har för att bära ut grejerna. Eller? 
 2) Det är en väckarklocka någon stans i huset som ringt konstant i ca en timme. Ska man börja bli orolig? Är det nån som dött?


Kommentarer
Postat av: kajsa k

men sara, på 1a) var du väl kanske lite hypokritisk, eller? ;>

2010-08-18 @ 16:23:49
Postat av: sara

men kajsa, säger du att jag är snål?? Haha. Vet att jag tjafsade lika mycket som honom, men vidhåller ändå att det är han som är snål och inte jag för han har just sålt en lägenhet för två miljoner och jag ligger bara back.

2010-08-18 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0