varför jag inte borde läsa deckare/thrillers del 1.

För att varje steg jag tar känns som att komma ett steg närmre den oundvikliga döden för någon väldigt störd människas hand. De vänter bakom varje träd efter vägen till jobbet. Det är rätt så mörkt där också, ingen skulle se nåt. Det här har nästan varit värre än när jag var fjorton och fick för mig att läsa Stephen King-noveller. Jävla gräsklipparmän och ögon i händer som dödar eller nåt sånt. 

Appropå störd. Det här med män som köper porr på benisnstationer. Vad de än köper till så blir det ju lite wierd för man tänker ju att de ska använda grejerna tillsammans. Porr och en påse lösgodis. Porr och motorolja. Porr och en varmkorv. Ville köpa avatar, men så hade vi inte den så då köper man porr och en bit choklad. Obs. Sant! Överhuvudtaget det här med att köpa valfri mat och en porrtidning. Ska de liksom sitta och nibbla på sin godisbit samtidigt som de bläddrar lite slött i tidningen? Eller är det hetsäta som gäller till sånt där. I dunno.   


Kommentarer
Postat av: mamma

Fundera inte för mycket på det. Läs en Nesbö som lugnar nerverna. Du kommer inte att våga bada i ett badkar till slut.

2010-08-24 @ 19:49:30
Postat av: sara

verkligen inte. måste kolla efter superlim först. Tur att vi inte har nåt badkar, känns lite svårare att drunkna i en dusch.

2010-08-25 @ 16:58:49
Postat av: mamma

Då finns leopolds äpple att ta till. Jag har lyssnat klart nu, jag satt på en kökstol till 12 en natt.

2010-08-25 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0