come on little gamma ray

Har så svårt att fokusera på nutid just nu. Framtiden med spännande resor och nya upplevelser lockar som en siren i bakhuvudet. Ungefär. Prettomening.

Utanför mitt stora fönster är det alldeles orange och dimmigt. Det ser gott men lite giftigt ut. Som en blandning mellan sådana där godisar som ser ut som om de ska smaka äcklig citrus men som visar sig smaka jättegott konstgjort och så eld. Som om jag bodde i en stor vedeldad värmepanna som bara glödde. 

Något prasslade just nedanför sängen. Börjar tänka på demoner och spöken igen. Är allt för fragil för okulta påhitt. Appropå ockult, var det någon som såg let's dance när Elin Kling åkte till ett medium(sitt medium) för att få kraft inför sitt uppträdande? Det var...lustigt i alla fall. Mediumet bara satt där med tarotkort och sa saker som "det kommer bli bra, du är ju så driven". Min tanke, det där hade vem som helst av hennes nära och kära kunna sagt. De hade nog kunat sagt det gratis till och med. 


Har egentligen inget att säga men pratar ändå. Kvantitet före kvalitet, det är så det är med mig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0