Fredagsmys

Har ni sett den där reklamen där det är en bebis som blir tagen på av vuxenhänder i svartvitt i några sekunder för mycket och så avslutas det med att det står "ingen är för liten för fredagsmys"? Den är fruktansvärt obehaglig. Jag tänker mest pedofili och väldigt lite trevlig-stund-förälder-och-barn-emellan. Men det kanske bara är jag.

Idag är det i alla fall fredag ifall någon missat. Grrrrrreat. Jag tänkte fira med att göra en ansiktsmask av havregryn som jag hört mycket bra om. Havregryn och vatten bara. Låter ju både billigt och eko.
När jag har gjort det blir det mindre kul för då måste jag träna på muntlig kommentar eftersom jag har det IMORGON. På en lördag. Börjar redan bli nervös. Hur ska man kunna prata i tio till femton minuter? Igår när jag skulle prova kunde jag inte prata i en eftersom jag inte hittade på något bra att säga. Alls.
Annan sak jag bore öva på: taktkänsla och finess.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0