Godnatt

Nummer ett: Orka tjafsa om designen på facebook. Typ gå med i grupper om att "byta tillbaka" och dylikt. Det har liksom gått en vecka eller nåt. Gilla läget och var inte så autistiska.

Nummer två: Jag insåg att jag hade låtar av Chris Brown på spotifylistan jag kör just nu. Bra låtar. Fan. Jag kan inte ge stimpengar till en kvinnomisshandlande psykopat. Det går emot alla mina principer. Tog bort låtarna och skämdes lite för att jag över huvud taget gillat dem. Ofta galen-brown ens får gå lös nu förresten. Han har ju liksom bara misshandlad Rihanna blodig och försökt kasta ut henne från en bil på motorvägen. Hatar att människor med pengar och status får bete sig som as utan straff. Han borde bli inlåst, minst. Det ska bli jag skriva en avhandling om när jag går genusvetenskap på uni; "Varför män hör hemma i burar" ska den heta. Nerå, skojja. Typ. Jag vill ju bara att allt ska vara rättvist. Och att människor som försöker döda andra människor får sona sina brott. Även om de heter Chris Brown och sjunger bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0