Häst i väst(jamen nästan i alla fall)

Googlade "djur i båt" och hoppades på nån söt bild. Typ som de där med apor på motorcyklar. Djur i båt var inte lika kul. Det bästa jag hittade var en gris i flytväst. Inte för att den är fy skam men det hade kunnat vara bättre.

  

Centerpartiet vill ge pengabonus till skolor där eleverna får bra på nationella proven i nian. Låtom oss alla bli elitister! Som om nationella proven i nian säger särskilt mycket om livet liksom. Kan inte världen bli lite mindre statistik och lite mer kvalitet? Känner för att tröstäta rabarberpajen jag fick när jag fyllde. Får se om jag orkar stå emot.


Kommentarer
Postat av: berta edmundson

jag googlade på "sara karlsson i badkaret" - du vill inte veta vad jag hittade.

2010-02-23 @ 21:08:06
Postat av: Jonathan

Hur ska man kunna mäta kvalitet om inte genom statistik menar du? Och du borde förresten ha googlat "djur i hatt" istället, "get i fez" är soet hest.

2010-02-23 @ 21:53:54
Postat av: sara

Berta: Åh herreguu, jag vågar inte ens tänka på vad det kan vara!



Jonkers: Det jag menar är väl lite det att man inte kan mäta livskvalitet på det viset. Statistik är för matematiker och autister(samma sak) (skoj)

Djur i hatt känns lite för hipp-hipp för en vanlig tisdag.

2010-02-24 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0