Kan man få sjukpenning för hypokondri?

Idag har jag haft väldigt ont i magen. Har fortfarande väldigt ont. Eftersom jag hade det två dagar förra veckan också drar jag ju genast slutsatsen att jag antingen blivit laktos- eller glutenintolerant. Eftersom jag i princip lever för mjölkprodukter(creme cheese!!!!!) och kakor skulle ju detta vara slutet för mig. Sen kom jag på att min pappa har någon kronisk magåkomma som han fick i tjugoårsåldern. Blir nervös. Nu måste jag ring aoch fråga om symptom och ifall det är ärftligt. Gaah.
Är så dålig på att ha ont i magen. Sen jag kom hem har jag ätit ganska mycket för "det kanske går över om man är mätt".


Kommentarer
Postat av: Matildy

Sjukpenning för hypokondri skulle göra mig rik.

2010-02-16 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0