Kändis-crushes och så vidare

Hela den här os-grejen får mig att minnas de varma känslor jag som elvaåring hyste för Per Elofsson under salt lake city-os-tiden. Jag minns hur vi satt i det högra av de två klassrum som fans på bottenplan i lingbo skola och tittade på os på tv istället för att ha lektioner. Jag minns hur vi alla hatade Mühlegg efter att krossat Elofsson. Jag mins hur vi kallade honom Möhggeln och tykte at det var han och bara han, som det dopade as han var, som förstört hela Elofssons os. Det var tider det. 


Se så glad han är!  

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Vad var han doppad i? Choklad?



höhö



näe, det var dåligt.

2010-02-25 @ 22:15:59
Postat av: sara

Ja den var dålig. Jag blev bara rädd att jag stavat fel ju. Igen liksom.

2010-02-26 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0