lite hungrig

Cash flow. Har jobbat på t-bro idag. Ganska så trivsamt faktiskt. Ett plus är att man får god mat. Ett annat att de hade massa godis åt personalen för att det var alla hjärtans dag. Det är ju fint av dem. Imorse vaknade jag av ett mms från lisa. Jag öppade det nyvaket i tron om att det var ett sms och fick e liten surpris i form av ett asgarv. Jag vaknade ju till i alla fall. Nerå, jag blev glad. Fast lite rädd.

Tanke alldeles nyss: "Vad är det där för tacky, medelålders amerikansk par?" Det var Filip och Fredrik. Och ja, självklart var det Filip som var tanten. 

Vill verkligen skriva något om Erik Saades bidrag till melodifestivalen också men orden räcker inte till.
/Sara (men ni kan kalla mig manboy) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0