magkramp

Angående inlägget nedan så får jag väl bara stryka på foten och säga förlåt för att jag inte skrev rätt land. Afghanistan ska det ju vara. Som erik så fint påpekade. Jag skyller på att jag hörde nyheten väldigt tidigt på morgonen. Och helt ärligt, är inte typ alla småländer där i mellanöstern-trakten ungefär i princip samma sak. Egentligen.

DN upplyser om att haiku-dikten har hittat till twitter och sprider sig som en löpeld bland alla twittrare. Så, man kanske ska börja twittra i haiku. Samtidigt kan man börja klä sig i jeans i tidigt 2000tals-modell, ha små glasögon med väldigt tunna bågar, skaffa råttfärgat hår och intressen som "medeltiden". Låter kul! Ses på visby medeltidsvecka.


Åh ja just ja! Jag kom på en rolig grej jag måste dela med mig av. Jag läste instruktionslappen på mina nyköpta lidltamponger som gav, förutom en otroligt ingående steg-för-steg-lista om hur man gör med dem, dessa viktiga fakta: "only use one tampon at the time" och "remove the last tampon after your period". 
Tur att de skrev ut det annars hade de säkert fått jättemånga sådana här samtal: "Nu gjorde jag såhär och det blev jättedåligt för mig! Varför står det ingen varning i instuktionspappret????"

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså SaraK, du och jag make one hell of a duo. Jag kan börja väva vårt lintyg inför medeltidsveckan. Kan du sy i läder? Jag behöver en penningpung...

2010-02-09 @ 22:32:55
URL: http://marriedtothesea.blogg.se/
Postat av: Sara

Lätt du! Och nog skulle jag kunna knåpa ihop en penningpung om det behövs, se det som kirry.

2010-02-10 @ 15:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0