Umgås med Mr Essay

Vi har en stencil som heter mr essay där det står hur man skriver uppsats. Den är ganska bra tror jag, har i ärlighetens namn inte orkat läsa igenom alla sidor(har attention span som ett mycket litet barn och jag hatr att göra tråkiga saker. mmkay?). Något jag däremot har orkat göra är att titta på bilderna. Det är fantastiska bilder. Det är någon, jag vill tänka att det är läraren som skrivit men det är nog inte troligt, har klätt ut sig till peter pan/robin hood och står och posar i en trädgård. Typ "allow me to introduce myself" och så står han där med stel min och armana något utsträckta. Eller "it can be alot more fun than you think" och så skuttar han förbi en friggebod. Jag blir lite glad.

En annan sak man blir lite glad av är det här:

Kommentarer
Postat av: Farbror Kiss

Sara, skulle inte det där kunna vara bror din när han blir lite äldre?

2010-03-02 @ 10:44:31
Postat av: sara

Hahah! Jo det skulle det nog. Videon blev ännu roligare om man tänkre att det var oskar som sjöng! tips

2010-03-02 @ 15:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0