en helt vanlig onsdag i ett helt vanligt liv.

Öppnar med en retorisk fråga; Varför lär jag mig aldrig att stava?

Jag skulle tränat men min träningskompis kunde inte och jag orkade/ville inte gå själv så det blev datortid i soffan istället. D'nice. 

Eftersom vi slutade elva idag passade IB07s visual art-grupp på att massproducera i bildsalen hela eftermiddagen. Det blev visserligen inte lika mycket massprodukton som random trams för min del, men det var nog kanske väntat. Ett axplock: rullstolsbugg, ib07 VA rör sig till musik, dagens outfit-pose, coolface och så vidare. Så kul kan man ha en helt vanlig onsdag. 

De tapetserar i lägenheten brevid men ärligt talat så låter det mest som om någon går och stryker sig mot väggarna. Är det protagonisten i "the yellow wallpaper" som flyttat in månne?(här kan alla som går english a2 i min klass, eller som av någon annan anledning läst charlotte perkins novell om hysteri, fnissa igenkännande *igenkänningshumor 2.0*)

Sitter här utan musik eller andra ljud för att vila min begynnande tinnitus. Det är sinnessjukt tråkigt. Måste gå hem till någon så jag inte dör av tristess. Måste göra det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0