Världen/Livet

Åt mat på tranan för 25 kr, det var friterat med friterat och friterat. Och så några morotsstavar. Drack billig öl också. Jag gillar billigt, det är en höjdare. Var och tränade tidigare också. Själv den här gången, fick inte tag på mitt träningssällskap. Det kan ha varit så att det var den här veckan hon var i Umeå och kollade på uni. Eller så dissade hon bara, men jag tror hon är för snäll för sånt. Efter träningen blev jag tilltalad av en annan tjej, typ "hej, visst var det jobbigt idag?" Jag ba *så borta att jag inte ens kommer ihåg vilka skor jag hade* "Öh, ja. Oj, hur ser mina skor ut...?" Första intryck är mitt bästa. I och för sig var ju inte det här något första intryck, men aaaaanyways, ni fattar.
Hur som helst så var det trevligt på tranan även om jag var tant-sara som ville gå hem tidigt och fick med mig jåkku och rebecka på köpet. Inte hem hit dock, bara på vägen och ja...om det är någon som läser här som inte visste det så är det så här det låter när jag pratar. Normalprosa, eller nej, det var steget under. Vad hette det? Låg prosa? Hjälp mig här IB07.
 

Funderar på att se ut såhär på balen. Alltså hela kittet. Tänker att hela kvällen blir som pretty in pink då. Den töntige brorsan från 2and½ men är där i hatt och hängslen(och tjugo år yngre uppsyn) och så blir den töntige lilla killen instängd i ett glasbord på en fest. Fast det sista är nog sixteen candles när jag tänker efter. I alla fall, pretty in pink; Jag ba kommer gående där i korridoren med mina tax-klackar och åttiotalsfrisyr och får snygga killen fastän jag kommer från wrong side of the tracks, har en arbetslös pappa och dessutom har en klänning som ser ut som en rosa sopsäck med spets. Vill vara molly ringwald. Det är nog mitt mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0