A baby seal walks in to a club...

Om en timme ska jag och träna. Är så opepp att jag dör lite, men det blir bra i slutändan. Det blir det alltid.

Är mer sugen på att se en film. Helst Rage. Den verkar bra av tre anledningar. 1. Eddie Izzard är med i den. 2. Jude Law spelar tjej och 3. Lily Cole är söt som ett litet djur man hittar i skogen och verkar dessutom kunna skådespela ganska bra.
En annan film jag skulle vilja se är The Imaginarium of Doctor Parnassus. Så då vet ni det.

Lämnade in min WT1 på engelskan idag så eftersom jag redan gjort interactive oral är 25% av mitt betyg liksom satt. Eller, det är ju inte klart än, men det är beyond me. Efter att magontet över den usla upsatsen jag lämnade in släppt så känns det ganska bra. Faktiskt. Har jag tur lyckas jag få en svag femma på den, och så är det ju lugnt. Hoppashoppas! *håller tummarna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0