angry dude

Har haft den i särklass sämsta dagen det här året. Illa. Försov mig, kom till skolan, hade ont i huvudet, blev sur, min käke domnade bort, äcklig mat, on the verge of nervous breakdown, surade lite till, och ja. Så fortsatte det. Har inte orkat göra något annat än titta på tv och tröstäta och det är ju precis vad jag behöver. Är fortfarande sur. Ska bara ta tag i lite world lit. 2 och sen ska jag sova. Imorgon ska jag vara glad.


en bild på mig och min bästis när jag inte var sur. Och kliade henne under hakan som en katt.

Kommentarer
Postat av: William McFadden (alltså irländska matematikern)

Mm.. och det var sötkatten!



Jag har tränat och sen har jag nästan brutit ihop jag med. Kul. Nu sitter jag och andas, det är bättre.

2010-01-19 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0