Backseat

Lite sen på bollen här, men p3 guld alltså. Vem tyckte det var en bra idé att släppa lös timo räisänen sådär? För lite självinsikt och allt för mycket tilltro till sin fömåga att roa. Fantastisk var ett ord han använde om sig själv. Pinam är lite närmare sanningen. Men det är ju bara vad jag tycker.
Sen alltså, numret där Robyn och vad jag tror är salem al fakir sjunger med nån amerikan och två tjejer som fredagskul-i-mellanstadiet-dansar är så BRA! Jag lyssnar på låten i repeat nu. Varför var det inte jag som gjorde den?

Väntar på pizza, cuz thats how I roll.


Kul kille...

Kommentarer
Postat av: nina

Timo tror fan han e nått. (länge leve jantelagen!)

2010-01-25 @ 13:45:26
URL: http://emilinas.blogg.se/
Postat av: sara

Kan ingen be finnen att hålla käften! //semirasse

2010-01-25 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0