feed me

Jag fick jättelust att åka hem och umgås med min mamma, men så är hon i italien med sitt jobb så det går ju inte. Det sög lite.

Förut idag typ hånskrattade jag åt leona och tappade mitt tuggummi på golvet. Instant punishment. Anledningen att jag skrattade var för att leona blev irriterad på mig för att jag sa joint med svenskt j och inte engelskt. Man måste tydligen säga "djoint" och "djackie" annars gör man FEL. Åhkeeej, liksom. Gillar språkpoliser. Och Leona *ler*

nu vill jag ha mat.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

faktiskt så är det skitviktigt att man säger djoint, djerry och även tcherry. SKITVIKTIGT!

2010-01-16 @ 21:21:14
Postat av: Sara

Skitviktigt eller skitnödigt? Och vad händer annars? Blir det slaggis?

2010-01-17 @ 01:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0