HÄJ

Om typ åtta timmar är det skola igen. Jag har alltså en arbetsdag på mig att sova. Fint!



Min nya hårfärg^


Lista på killar jag är kär i:

Mike Bailey
Jack O'Connell
Han som spelar Jim i The Office
Vince Noir


PS. Skojade bara om håret.
Kom på att det inte är kul eftersom alla kommer läsa det här efter skolan är slut imorgon och därför veta att mitt hår inte alls ser ut sådär. Bilden är från när jag misslyckades lite med en färgning i nian. Och det där är efter mamma typ räddade dagen med en halv flaska toning hon rotade fram ur badrumsskåpet. Innan det var det orange. I och för sig fick det röda mina ögon att se jätteblå ut, så helt fel var det ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0