Hjälp mig

Så, jag hade just kommit hem från Rebecka och stod i min hall med i stort sett hela lägenheten nedsläckt. Då. Då! Då lät det som om någon dödskrek i mitt vardagsrum. Jag dog nästan. På riktigt trodde jag att jag skulle avlida av skräck/shock. Försökte frenetiskt komma på vad det kunde vara (förutom demonen från paranormal actvity eller andra onda andar ELLER, ve och fasa, att någon faktiskt dog i lägenheten brevid. Vilket med tanke på huset jag bor i och grannarna jag har inte känns som en som helt otrolig tanke) och tänkte att det nog var någon som borrade. Sen stod jag där med hjärtklappning i typ en minut tills ett ljud hördes igen och jag insåg att det var alkisarna som tutade i sådana där party-tutor. Ibland tycker jag inte så mycket om dem, alkisarna.  


Kommentarer
Postat av: nina

hahaha fy fan va hemskt! Jag drömmde att det var ett tjejspöke(obs! mkt läskigare än killspöke) som rev folk i vår källare, det var min veckans läskigaste.

2010-01-29 @ 07:53:30
URL: http://emilinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Men fy, hade hon långt, svart hår(typ japansk tjejspöke?) Förstår att du blev rädd. Haha, veckans läskigaste förresten, deu skulle kunna bli en följetång.

2010-01-29 @ 18:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0