hollywood hills, filmstjärnor och jet set-liv

På nyår när vi ville titta på "ring, klockor, ring!" så fungerade inte tvn. Då skyllde jag på Johanna och sa åt henne att sluta pilla så på allt. Idag när jag kom tillbaks till läggan och kollade lite noggrannare på problemet insåg jag att det inte var hennes fel utan att fel sladd satt på fel ställe. Enkelt fixat! Sen var det bara att njuta av min fina tvs fantastiska utbud! Eller? Nej.
Dosan funkade inte. Slut på batteri. Lätt fixat. Eller? Nej. För det var itne slut på batteri. Det var trasigt. Fuck.

NU sitter jag här. Utan min bästa vän, ze television och alla människor är på tranan och jag orkar faktiskt inte se tillräkligt representabel ut för att vistas i möblerade rum. Så...vad gör man?

Faaaaast! Jag kom just på att jag har massa mord i sinnet-avsnitt på datorn. Lycka!

Jag och Tony Hill, typ chillar. Var mycket roligare än det ser ut på bilden.

Ps. Vill ha mac så jag kan ta ändlöst många bilder på mig själv i photobooth. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0