Inte inte inte

Det är inte längre en fråga om jag ska äta godis utan vilket godis jag ska äta. Än är det långt till sommaren.

Om någon månad tänker jag mig att jag sitter på en balkong i Milano, tuggands på en ostbit, iklädd en sofistikerad lång klänning och sandaler med kilklack. Fint väder kommer det vara också. Jag kommer kunna be om en macka eller fråga om platser på bussar och tåg är lediga på italienska, för det lärde jag mig på italienska steg ett första året i gymnasiet. Jag kommer tillochmed veta vad man ska svara om de säger att platsen är upptagen. Är platsen ledig behöver man inte säga nåt alls, då är det ju bara att sätta sig.


Och förresten så hade vi våran sist ToKlektion. Åsm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0