Jobbigt läge

Lyssnar på en låt som jag letade efter i flera år inan jag hittade den genom någon blogg någon gång i slutet av 2008/början av 2009. Jag mindes inte vad bandet hette och kom bara ihåg en liten del av texten som gick ungefär såhär "just wanna fill your hair with washing powder, to be able to say I love you into your big blue eyes". Det gav ingenting att googla. Tänkte att bandet hette nåt med chihuahua, men insåg att jag bara trodde det eftersom killarna såg ut som chihuahuor. Bandet heter the slaves och låten heter everyone is on drugs. Spose so.
Klarar inte riktigt av att chihuahua stavas som det gör. Chi-hua-hua. Häxan HiaHia. Kommer ni ihåg henne? Elak kvinna det. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0