Löften om bättre tider

Förutom att jag sålde fika till sju personifieringar av alla mina fördommar om öststatsmänniskor så hände inget spännande alls idag. Sov, jobbade, åt, och ska snart titta på engelsk deckare. Glamour är mitt andranamn skrev jag nyss som svar till en kommentar några inlägg ner. Sanningstal.

Johanna berättade att hon läst någonstans, på ett forum kanske, om människors nyårslöften. Tydligen hade flera tjejer sagt något i stil med "eftersom jag aldrig blir kär är mitt nyårslöfte att bli det i år" Bli kär. Som nyårslöfte. Där ser man, tänkte jag och har, inspirerad av dessa fantastiska kvinner knåpat ihop tre egna nyårslöften som jag lovar att genomföra i år.
- Eftersom jag aldrig blivit tillsammans med Mike Bailey förr blir mitt första nyårslöfte att bli det i år
- Mitt andra löfte är att bli kompis med alla i mighty boosh
- Löfte nummer tre är då att bli rik, genom att vinna pengar på lotto.
2010 kommer bli ett bra år för mig.

Egentligen har jag bara bestämt att 2010 ska bli det år som för evigt blir ihågkommet som året då jag slutade upprepa mig.

Precis som 2009 var året då ingen hade byxor.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag hade byxor :o hoppas jag.

2010-01-05 @ 00:08:36
URL: http://rebeckakarinmaria.blogg.se/
Postat av: Rebecka

bara för sakens skull :)

2010-01-05 @ 00:08:47
URL: http://rebeckakarinmaria.blogg.se/
Postat av: Rebecka

tänk vad förvånad du hade blivit om jag inte postade en tredje då? vavava? ses snart!

2010-01-05 @ 00:09:16
URL: http://rebeckakarinmaria.blogg.se/
Postat av: sara

Ja du hade byxor. Hoppas jag. Riktigt välgjord kropsmålning alternativt riktikt missbildade ben annars. Nu tänkte ju jag på viktiga människor som shakira och beyoncé när jag skrev det och inte gemene man som du och jag.

Ja, varför bryta en vinnande trend.

c u (m) soon ;););)

//coooool kid

2010-01-05 @ 11:34:27
URL: http://chav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0