Nerverna

Min väggblomma ser ledsen ut. Den vill nog ha vatten. Snörena till två av mina nejlikeapelsiner hänger kvar i mitt rum, fast utan apelsiner då. Ser ut som strypsnaror. Lite suspekt, som om jag antingen är trött på världen och förberett mig inför den "sista utvägen" eller så är det så att jag avrättar mycket små djur på en regular basis. Vet inte vad som är värst. Antagligen det med djuren. Det skulle ju typ vara början på en seriemördarkarriär. Så vill vi ju inte ha det.
Har som sagt börjat kolla på mord i sinnet igen. Det är inte bra för mina klena nerver. Kommer börja kolla efter gömda galningar i alla skrymslen och vrår innan jag ska sova igen. Inatt hörde jag ett paranormal activity-ljud vid fönstret när jag skulle sova, vågade inte vända mig om för att se efter. Tänk om det stått en såndär skugga där och...gjort sånt som sådana där skuggor gör. Då hade man väl självdött.

På tisdag ska nog åka och kolla efter balklänning. Vill helst ha den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0