Tillägg

Dagens förälskelse: Jonathan Johansson. Aldrig ensam är så bra, har nött den så något nästan går sönder sen i söndags när jag bestämde mig för att se p3 guld. Finafina.

Emma har poppat pockorn så det luktar äckelbränt i hela köket. Jag ba, andas djupt genom näsan.
Sen är det det här med nordjobb. Längtar dit med. Till Danmark eller Norge. Tänker att Danmark är soligt och att alla är glada med rosiga kinder och ganska gula tänder. Där skulle jag känna mig hemma. Tänker att man cyklar överallt och att många har dreads.
Norge är inte lika soligt i mina tankar, men inte gör det någonting. Har alltid tyckt att solen är något överskattad i alla fall så. 

Hohohoho. Bildgooglade danskar. Denna bild kom upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0