Arvsynd

Idag när jag var ute och gick så stod det två poliser och ett medelålders par utanför ett hus. Alla såg sura ut och stämningen kändes minst sagt stel. -Lite domestic disturbance så här på tisdags eftermiddag, sa jag medan jag blinkade med ena ögat och log charmigt. Tänk ;). Sen när jag kom fram till stans motionsslinga tänkte jag på hur nästan ingen ser mentalt riktig ut när de springer. Folk studsar fram och liksom vevar med armarna. Vissa travar på som om de tävlade i gång. Den kategorin tillhör nog jag. De få gånger jag orkar springa mer än cirka tio steg vill säga.
I söndags sa en kille jag jobbar med, efter att jag råkade skämta om lite fel sak i lite fel sällskap, att alla fel kvinnor gör helt och fullt beror på arvsynden. Woho, fripass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0