Den bruna maten

Har varit och kollat på en lägenhet som är helt jäla perfekt idag. Vi måste ha den!!!! Tjejen som visade oss den var gravid och sa MMmm typ varje gång vi eller hon hade sagt nåt som var sant/rätt/bra/vadsomhelst. Hennes kille hade stora muskler som han flexade vid sidan av. De såg trevliga ut bägge två.
Vi äter typ bara av maten vi tagit med hemifrån vilket är lika med burkmat och pasta. Känns så kulinariskt. Varje gång jag har lagat mat(hällt upp ur burkar och värmt i kastruller) har det varit två balter i köket samtidigt som typ lagar riktig mat från råvaror i pots and pans de tagit med från litauen. Det är då jag känner mig lite misslyckad och bortskämd. Där står de och typ steker potatis medans jag kommer med borgarkonserver och svassar. Balterna förresten, lite söta. De jobbar med....mobilnätet nånting. Lyckas aldrig höra vad ena killen säger fastän han sagt det tre gånger. Jag bara nickar och ser glad ut. Mitt bästa. Iaf sa de att deras arbetsplats var "roofs, chimneys, anything you can call high hehe". Sen bjöd de på fläsk.
Sen idag, efter att vi hade gått cirka en mil skulle jocke ut och springa. Orka tänkte jag och gick och fastnade vid tv:n. När jag äntligen kom loss hade jocke kommit tillbaks, duschat OCH ätit upp allt som var kvar av chokladen vi hade. Jag fick sitta och sura med en riskaka vid sidan av. 
Så ser det ut just nu. Förhoppningsvis kommer det mera. 

Kommentarer
Postat av: B.

Klaga lagom øver chokladen va. Haha, jag vet ju hur du ær, ska man ha något måste man ligga i. Jag låg i, och vips allt førsvann ;)

2010-07-09 @ 12:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0