"Det smakar som korv"

Blev just lite kär i Jessica Simpson. Lite bara.

Idag har det regnat asmycket här. Och åskat. Det liksom kommer in som en vägg av moln. Lite som fåglarna av alfred hitchcock, fast moln då. Kul för er där hemma att ni har fint väder förresten. Verkligen.

Jag lyckades glömma min pincet hemma i lingbo så allt jag har nu är en miniversion som följde med min ögonbrynsfärg. Hej, intresseklubben noppar ögonbrynen med världens minsta pincet. Nu ska jag dra på mig min bensinstationsoutfit och ta mig till jobbet utan att dö. Synd att man inte fick en keps. Tycker att det borde vara en keps med i uniformen.  


Kommentarer
Postat av: Stina

om du vill kan jag skicka över dem"hatten", jag tror inte att jag tänker använda den i alla fall ;)

2010-07-18 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0