Du och jag, trafiken!

Har ägnat mig åt att solasolasola i långbo idag igen. För typ tredje dagen den här veckan har jag tillbringat ca hela dagen i bikini vid vatten. Tror ni jag blir brun om benen eller. Nej, det är klart jag inte blir. Förbannar mitt nordiska complexion sådana här gånger. "Det är såå sveeenskt att obsessa över sol sådär" har jag hört det sägas. Ba ja men kanske för att jag är svensk så långt tillbaks som min morfar lyckats släktforska. Inte ens lite vallonblod kan man stoltsera med. Jag önskar jag hade valloner som förfäder. Då skulle jag nog vara brun. Har jag tur, eller vad man säger, är jag kanske lite dansk långt tillbaks på pappas sida. Ganska ospännande. Anysuperpale, har även haft bästa woxxy på besök hela dagen. Är typ sista veckan med gänget nu. Kommer kanske längta ihjäl mig efter folk efter att jag flyttat. Just nu tänker jag bara på allt dåligt med att åka och har ont i magen. Avlider. Fast det kommer bli kul. Sen. När jag kommit dit alltså. Tror jag. eh he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0