Kirrkirrkirry

Nu ni börjar det fixa till sig rätt så bra ska ni veta.

Kännde mig cirka så här när dagen började


Känner mig cirka så här nu:

Nöjd alltså.

Saker som hänt idag:
-Jag klev på en snigel så den fastnade under min sko = äckligt
-Jag har fått jobb
-Vi har (om det inte är nåt jättelurt, som jag inte kan låta bli att tänka eftersom jag är paranoid eller dylikt) fått en lägenhet.
- En av balterna sa att han kunde en mening på svenska men inte kom ihåg vad det betydde förutom att det inte var snällt och sa sedan "du är cp" på väldigt knackig svenska. Jag ba (L)
- Meningen "vi kanske stöter på varandra en sen lördagskväll på stan" har sagts. På allvar (inte av mig) Kändes som jag levde i en ulf lundell-sång
- Jag åt en snickers

Sen var det inte så mycket mer. Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0