kul att bli castad som den "smarta zombien"

Sitter och tittar på ett program som går ut på att en "tuff" kille från nån arbetarstad i uk åker runt i världen och hälsar på olika fotbollshuliganer. Idag är han i ryssland. Har så svårt att förstå det där med hooligans. De åker runt och slåss för att...det är kul? För man kan inte gilla sport så mycket att man vill döda/dö för det. Jag kommer nog, sorgligt nog, aldrig gilla något så mycket som de här människorna verkar gilla sitt lag eller sin firma eller att slåss, vad det nu handlar om. Däremot blir jag lite kär i ledaren för en av firmorna. Kul att man har en thing för öststatsmän som ser kriminella ut, klär sig i träningsoverall och pratar engelska som Eugene Hutz i Everything is illuminated. Charmigt, eller hur?
Nu börjar land of the dead. Den verkar ok. Allt med zombies är automatiskt bra.
Mina top tre zombiefilmer:
-28 dagar senare
-Zombieland
-Shawn of the dead



Kommentarer
Postat av: Jonathan

Zombieland och Shawn of the Dead är inte RIKTIGA zombiefilmer juh. Bara humor som råkar ha zombies i sig. Vet egentligen inte var jag vill komma, för jag håller ju med om att de är bra.

2010-07-26 @ 13:55:35
Postat av: Stina

Zombieland var kul!

2010-07-26 @ 14:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0