(nästan) en vecka senare

Jag vet att det inte är förrän på den sjunde dagen man ska vila men vi behöver faktiskt ta det lugnt idag. Mina fötter kommer kanske, mest troligt, skrumpna ihop och ramla av om jag inte låter dem vila lite. Haltade runt som en skadeskjuten kråka hela dagen igår.
Idag borde vi få veta om vi har fått nån av de lägenheter vi anmält intresse för. Om vi får nån av dem så har jag i princip garanterat jobb på en bensinmack. Nattvakt hette tjänsten, men det är bara vanligt butiksbiträde fast på natten. Annars när man hör nattvakt tänker man ju lite mer uniform, ficklampa och pistol. Och typ en stor lagerlokal. Så är då inte fallet här, i norge är nattvakt lika med obeväpnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0