ok

Sitter på stavanger kulturhus och skriver. Brevid mig står en hylla med filmer, en av dem heter m(stjærna)ngoland. Undrar om det ær mangoland eller mongoland, hoppas såklart på det senare.
Har flyttat in i lægenheten idag. Dog lite nær jag skulle bæra min resvæska dit. Har cirka inga armmuskler och væskan. Liksom slæpade den med mig och var sjunde meter var jag tvungen att stanna och vila. Nu ær den i alla fall på plats på tårngate fyra och behøver inte slæpas nån stans førræn till jul. Kænns i alla fall fint att ha lite rætsida på livet igen.
(parantes) en kille kom just in med en "vote for pedro"-trøja, lika som den napolen dymanite har. Blir lite avis.(slutparantes)

Nu ska jag børja jobba tills jag droppar så jag kan maxa resten av tiden innan jag børjar plugga igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0